چگونه لباس بهترین لباس را انتخاب کنید

شب نخوابید یا نه، شب عروسی فقط در اطراف گوشه است. به نظر می رسد زندگی عادی در مدرسه شما در حال تعلیق است، در حالی که هر کس برای "شب بزرگ" آماده است. شما ممکن است یکی از آن دخترانی باشید که نمیتوانند ماهها پیش از صحبت کردن درمورد نزدیک شدن به آنها صحبت کنند. یا، شما فقط می توانید از آن استفاده کنید.

یک راه یا دیگری، یک چیز مطمئن است: شما به یک لباس مجلسی نیاز دارید!

اما چگونه تصمیم می گیرید کدام لباس برای شما و نوع بدن شما مناسب است؟ آیا می دانید چه چیزی برای نوع بدن شما کار می کند و چه چیزی باید اجتناب کرد؟ آیا شما حتی نوع بدن خود را می دانید؟

این ها سوالاتی هستند که شما برای مدتی فکر می کنید تا اطمینان حاصل کنید که شما خوب نگاه کنید و احساس راحتی بیشتری داشته باشید!

همه چیز برای مخفی کردن ویژگیهایی که شما راحت نیست و برجسته کردن آنهایی که افتخار میکنید، پایین میآید. به عبارت دیگر: یک لباس مجلسی باید شما را لعنتی! اگر این کار را نداشته باشد، بدون توجه به اینکه چقدر لباس زیبا است، باید نگاه بیشتری داشته باشید.

اگر شما ریزه اندام هستید، بهترین توصیه این است که نوع طبیعی بدن خود را نشان دهید! در لباس های بلند که قاب کوچک خود را غرق در پنهان نکنید. به جای گم شدن در یک شماره لاغر، برای لباس ساده تر و کوتاه تر بروید.

اگر شکل بدن شما پسرانه باشد، به یک لباس نیاز دارید که می تواند یک توهم منحنی ایجاد کند. یک لباس که در دور کمر قرار دارد ایده آل است. یک لباس با بالا و پایین با رنگ های مختلف می تواند به صورت بصری شکم را شکسته و یک شکل منحنی ایجاد کند. سینه بند های پلاستیکی اختیاری هستند!

آیا شکل صورتی شیک دارید؟ تبریک می گویم، شما می توانید تقریبا هر چیزی که بخواهید بپوشید و هنوز هم عالی است. لباس ایده آل منحنی های شما را برجسته می کند. اجتناب از لباس امپراتوری: چرا شما می خواهید پنهان کردن دور کمر غم انگیز خود را؟

از سوی دیگر، یک لباس امپراتوری برای نوع بدن سیب توصیه می شود. شما می خواهید علاقه خود را به منطقه مجذوب خود ایجاد کنید، و بقیه پارچه را از بین ببرید. یک پارچه را انتخاب کنید که به راحتی می افتد، بدون چسبیده به مناطق مشکل شما. در مورد کمربندها و لباس های سبک بچگانه را فراموش کن. اگر پاهای زیبا دارید، نترسید که آنها را در یک لباس کوتاه تر نشان دهید!

انواع خرگوش های مرواریدی می خواهند قسمت بالایی بدن خود را برجسته کنند تا تعادل را با قسمت پایین تر سنگین تر ایجاد کنند. یک لباس را با یک سینه بند و یک دامن گشاد یا یک خط انتخاب کنید. ایده آل است اگر بالای لباس شما با مهره ها، کریستال ها یا توری، و یا با یک پارچه جمع آوری شده تزئینی است که به گردن و شانه های شما توجه می کند.

به اندازه اندازه؟ هیچ مشکلی وجود ندارد: شما هنوز هم می توانید لباس های مورد نظر خود را بپوشید، تا جایی که بخش کوچکی از بدن شما را برجسته می کند و پنهان کردن آنچه شما می خواهید پنهان کنید! با این حال، در پارچه بیش از حد از دست ندهید. اشتباه نکنید که بیش از حد پوشش داده شود: یک لباس را انتخاب کنید که با شما حرکت کند.

در حال حاضر شما آماده شب رقص هستید!